Na poprzedniej lekcji tworzyliśmy programy dla robota Rysobota, który wykonuje polecenia zapisane za pomocą strzałek.
![PHP-Fusion Powered Website - Kilka poleceÅ dla robota - programujemy](https://autyzmopole.pl/wp-content/uploads/2020/11/image-2.jpeg)
![PHP-Fusion Powered Website - Kilka poleceÅ dla robota - programujemy](https://autyzmopole.pl/wp-content/uploads/2020/11/image-3.jpeg)
Dziś programujemy pokonanie labiryntu.
1. Wybierz postać do gry. Obejrzyj film:
https://blockly.games/maze?lang=pl
2. Wykonaj zadania 1-4 na podstawie instrukcji do wykonania:
Uwaga! Sprawdź język aplikacji. Powinien być wybrany polski.
![](https://autyzmopole.pl/wp-content/uploads/2020/11/wskazowki-do-informatyki-1024x425.jpg)
Opracowano: Tamila Mukha
Comments are closed