Daily Archives: 13 marca, 2020

Historia – Szkoła Branżowa

Category : Zadania domowe

01.04.20

25.03.20

Tematyka z historii

  1. Omówienie roli postaci i wydarzeń z września 1939 roku
  2. Wyjaśnienie przebiegu podboju Europy przez Hitlera i Stalina w oparciu o podręcznik i zeszyt ćwiczeń

Zadania z historii

  1. Proszę narysuj mapę walk w wrześniu 1939 roku (zdjęcie mamy znajduje się na stronie 126) oraz zaznacz na mapie miejsca głównych bitew z Niemcami z okresu kampanii wrześniowej – zrób zdjęcie wykonanej przez siebie mapy
  2. Proszę opisz przebieg wkroczenia wojsk sowieckich do Polski- informacje umieść w dokumencie tekstowym lub napisz odręcznie i zrób zdjęcie zadania
  3. Proszę wybierz jedną z broni wykorzystywanej przez wojska niemieckie i narysuj ją
  4. Proszę wykonaj mundur żołnierza niemieckiego (może być w formie wycinanki, którą zakłada się na postać człowieka)
  5. Proszę dokonaj porównania postaci Hitlera i Stalina (możesz wykonać to w tabeli)
    Powodzenia!

Opracowano przez Anetę Trojanowską


Język polski – Szkoła Branżowa 17.03.20

Category : Zadania domowe

Tematyka z języka polskiego-część gramatyczna

  1. Dokonywanie charakterystyki pisemnej Janiny Ochojskiej
  2. Tworzenie związków wyrazowych z wykorzystaniem słów w tekście „Przeżyj to sam”
  3. Budowanie skojarzeń i zdań ze słowem „cierpienie” oraz podawanie wyrazów bliskoznacznych na podstawie utworu Olgi Tokarczuk
  4. Konstruowanie wypowiedzi pojedynczych i złożonych na podstawie tekstu „Czas Izydora”

Zadania z języka polskiego

  1. Proszę napisz charakterystykę Janiny Ochojskiej pamiętaj o zachowaniu kompozycji trójdzielnej, czyli wstęp ( o kim będzie charakterystyka), rozwinięcie (wygląd zewnętrzny, cechy charakteru, zainteresowania, ważne wydarzenia z życia) oraz zakończenie (moja ocena postaci).
  2. Proszę skorzystaj z tekstu „Przeżyj to sam” i wypisz z niego związki wyrazowe: rzeczownik + przymiotnik, rzeczownik + czasownik, czasownik +przysłówek
  3. Proszę wypisz 10 własnych przykładów związków wyrazowych
  4. Proszę napisz 10 zdań z wyrazem „cierpienie”.
  5. Proszę pobaw się w skojarzenia z wyrazem „cierpienie”. Co kojarzy Ci się z wyrazem „cierpienie”? Zapisz Swoje spostrzeżenia.
  6. Proszę podaj i zapisz wyrazy bliskoznaczne do słów zawartych w tekście Olgi Tokarczuk „Prawiek i inne czasy”: spłowiałe, starość, młody, ukochany, zesztywnieć
  7. Na podstawie tekstu „Prawiek i inne czasy” proszę zapisz w punktach zasady dobrego zachowania się młodzieży wobec osób starszych.
    Powodzenia!

Opracowano przez Anetę Trojanowską.




Muzyka – klasa 2A

Category : Muzyka , Zadania domowe

30.03.20

17.03.20

Klasa 2A: Instrumenty smyczkowe. Kwartet smyczkowy.

Posłuchaj i zapoznaj się z dźwiękiem instrumentów smyczkowych.

Posłuchaj brzmienie instrumentów. Podpisz nazwy instrumentów.

http://www.kursnamuzyke.pl/szkola-podstawowa/muzyka-w-4-6/instrumenty-muzyczne/instrumenty-strunowe/instrumenty-smyczkowe

Wysłuchaj utworow.

Opracowano przez Svitlanę Pavlenko.


Muzyka – klasa 2B

Category : Muzyka , Zadania domowe

30.03.20

17.03.20

Klasa 2B: Instrumenty perkusyjne melodyczne

Posłuchaj i zapoznaj się z dźwiękiem instrumentów perkusyjnych melodycznych.

Posłuchaj brzmienie instrumentów. Podpisz nazwy instrumentów.http://www.kursnamuzyke.pl/szkola-podstawowa/muzyka-w-4-6/instrumenty-muzyczne/instrumenty-perkusyjne/instrumenty-perkusyjne-melodyczne

Opracowano przez Svitlanę Pavlenko.


Muzyka – Instrumenty dęte

Category : Muzyka , Zadania domowe

Instrumenty dęte drewniane.

Posłuchaj i zapoznaj się z dźwiękiem instrumentów dętych drewnianych.

Posłuchaj brzmienie instrumentów. Podpisz nazwy instrumentów.

http://www.kursnamuzyke.pl/szkola-podstawowa/muzyka-w-4-6/instrumenty-muzyczne/instrumenty-dete/instrumenty-dete-drewniane

Opracowano przez Svitlanę Pavlenko.


Komunikacja Alternatywna – klasa 2B

Category : Zadania domowe

ZADANIA Z KOMUNIKACJI

  1. Proszę przeczytaj każdy wiersz sam/a lub ze wsparciem
  2. Proszę, abyś do każdego wierszyka znalazł/a zdjęcia/obrazki ilustrujące jego treść, następnie wklej zdjęcia do pliku tekstowego, np. Ms Word; podpisz każdy z obrazków; w ten sposób powstanie forma
    wizualna tekstu
    Powodzenia!
1554-1-1

808-1-1

1549-2

Opracowano przez Anetę Trojanowską.



Język polski – klasa 2B

Category : Zadania domowe

ZADANIA-Z-JĘZYKA-POLSKIEGO

ZADANIA DO TEKSTU

1. Proszę przeczytaj tekst

2. Proszę podpisz każdy element, który znajduje się na ilustracji do tekstu

3. Proszę, aby rodzic zadał Ci pytania do tekstu, a Twoim zadaniem będzie napisać pisemnie odpowiedź pełnym zdaniem wraz z napisaniem zadanego pytania, a zatem najpierw pytanie, a potem odpowiedź według wzoru

pytanie……………………….

odpowiedź…………………….

3054-3

3399-2

teksty-do-pisania-i-analizy-2B-1

Opracowano przez Anetę Trojanowską


Kategorie

Marzec 2020
P W Ś C P S N
« Lut   Kwi »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031