04.11.2020 – Zerówka, Przedszkole – Edukacja Wczesnoszkolna – Królewna Śnieżka

Zajęcia dla zerówki i przedszkola                                          04.11.2020

C:\Users\OKCAHA\Google Диск\dzień dobry.jpg

  Temat tygodnia: Baśnie, bajki i bajeczki

                                         Temat dnia: Królewna Śnieżka

1)  Kalendarz  – proszę o wskazanie dnia tygodnia, pory roku oraz pogody jaką mamy w dzisiejszym dniu  https://autyzmopole.pl/?p=4455  

2) Knill. https://autyzmopole.pl/?p=5715

3) Najpierw przypomnimy sobie o konieczności  mycia rąk

4)    Obejrzyjcie razem z mamusią / tatusiem  bajkę https://www.youtube.com/watch?v=O5WTEurZEYs

5) Rozmowa z dzieckiem na temat obejrzanej bajki

  • Gdzie mieszkała Królewna Śnieżka?
  • Co robi Królewna Śnieżka?
  • Co dała królewnie zła macocha?
  • Dlaczego krasnale były smutne?
  • Kto jechał drogą?
  •  Czy Książę uratuje Śnieżkę?

 6) Wykonanie Kart Pracy    Ćwiczenie grafomotoryczne.

Karty pracy podam drogą mailową.

7)  Posłuchamy  piosenkę  i zatańczymy w rytm muzyki „My jesteśmy Krasnoludki” https://www.youtube.com/watch?v=piZ27BZdL_s

8)    Zapraszam na wspólną zabawę z rodzicami. Dzisiaj zrobimy pracę plastyczną  „Kolorowe krasnoludki” 

Do wykonania  skrzata potrzebujemy

  •  kawałek kartonu. W czasach zakupów przez internet i przesyłek kurierskich jest to łatwo dostępny materiał 😉 
  • Jak zdobędziecie karton to przygotujcie jeszcze białą farbkę plakatową,
  •  czerwoną kartkę (może być też w innym kolorze)
  •  oraz standardowo nożyczki i klej.

Jak zrobić skrzata w kilku krokach?

  1. Smarujemy dłoń białą farbą

2. Odciskamy dłoń na kartonie/tekturze.

  1. Idziemy umyć rączki.
  2. Wycinamy czapkę krasnala z kolorowego papieru.
  3.  Z kartonu wycinamy małe kółeczko- to będzie nos.

            5. Nad odbitą dłonią przyklejamy czapkę, a potem nos (tak jak na zdjęciach).

6. Wycinamy krasnala/rodzic  wycina krasnala.

Życzę udanej wspólnej zabawy! Miłego, jesiennego popołudnia. Powodzenia. Pozdrawiam, Oksana Stakhovska

Udostępnij:

Tagged:

Comments are closed