Komunikacja alternatywna – Praca z wierszykami „Miś i szal”, „Antoś i piłka”

Tematyka z komunikacji alternatywnej

Rozumienie komunikatów werbalnych i niewerbalnych- praca z tekstami (wierszykami, rymowankami) oraz planszami do komunikacji; czytanie uczestniczące.

Zadania z komunikacji

  1. Proszę do podanych tekstów „Miś i szal” oraz „Antoś i piłka” dopasuj obrazki ilustrujące treść historyjek, dzięki czemu słowa nabiorą charakteru wizualnego; wyszukaj obrazków i wklej je do
    dokumentu tekstowego
  2. Proszę wybierz swoją ulubioną książeczkę/bajkę/wiersz i dokonaj wizualizacji treści za pomocą obrazków, zdjęć oraz gestów, mimiki twarzy, postawy ciała;
  3. Pobawcie się proszę wspólnie ze swoimi bliskimi w ulubioną zabawę ćwicząc rozumienie poleceń werbalnych i niewerbalnych
  4. Proszę pobaw się z drugą osobą do piosenki „Głowa, ramiona, kolana , pięty”- możesz wykorzystać kartę z obrazkami: nagraj proszę film , jeżeli możesz.

Opracowano przez Anetę Trojanowską

Udostępnij:

Categories:

Tagged:

Comments are closed