06.11.2020 klasa 1a 1b 1c WF

Wychowanie fizyczne – Przed rozpoczęciem ćwiczeń przygotuj proszę strój gimnastyczny ( spodenki, koszulkę , obuwie sportowe). Na początek krótka rozgrzewka.

Następnie  przygotuj kartkę papieru ,zgnieć ją i uformuj z niej kulę. Dziś będzie zastępować piłkę. Pamiętaj abyś zawsze miał przy sobie wodę do picia.

Teraz włóż strój gimnastyczny i zaczynamy !!!!

Każde ćwiczenie powtórz 10 razy .

  1. Ćwiczenie. Z pozycji stojącej  staramy się wyrzucić kartkę papieru tak, by poleciała jak najdalej. Zwijamy papier w kulkę i wykonujemy dowolne podrzuty i chwyty papierową kulą.
  • Ćwiczenie. W siadzie prostym kładziemy kulę na nogach  przez skłon w przód jak najbliżej stóp. Przez szybkie wzniesie  i ugięcie nóg w stawach kolanowych staramy się podrzucić kulkę tak, by chwycić ją w ręce.
  • Ćwiczenie. Postawa w rozkroku, uginamy nogi w kolanach, kula znajduje się między łydkami, prawą ręką trzymamy kulę z przodu, lewą ręką – od tyłu. Przekładamy  ułożenie rąk (prawą rękę przekładamy do tyłu, lewą do przodu) podając papierową  kulkę.
  1. Ćwiczenie. Stajemy przy ścianie tak, by plecy, nogi i głowa do niej przylegały. Papierową kulkę kładziemy na głowie. Przez skłon tułowia w bok (nie skłon głowy!) staramy się zrzucić kulkę na podłogę tak, by spadła jak najbliżej ścian.
  • Ćwiczenie. Pozycja  – siad prosty, kulka leży między stopami. Chwytamy kulkę w stopy i unosimy nogi (proste w kolanach) jak najwyżej w górę.
  • Ćwiczenie. W klęku prostym kładziemy kulkę na głowie. Staramy się zrzucić piłkę za plecy poprzez skłon tułowia ( odchylenie głowy) w tył.

Opracowała Lena Staszczyszyn

Udostępnij:

Kategorie

Listopad 2020
P W Ś C P S N
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30