09.11.2020- Klasa 1 A, 1 B, 1 C- Zajęcia kreatywne- Zajęcia muzyczne- Smutno-wesoło.

Witam Was serdecznie, dziś rozpoczniemy naukę rozróżniania melodii wesołej oraz smutnej.

  1. Niżej umieszczam dla was dwa obrazki, które proszę abyście wydrukowali, natomiast jeśli nie macie takiej możliwości to odwzorujcie je na kartce papieru dowolną techniką plastyczną.
Uśmiech – tak niewiele, a jednak tak dużo… – 5krokowdozdrowia.pl
Smutna buźka by P1NX on SoundCloud - Hear the world's sounds

2. Teraz zaprezentuje Wam w jaki sposób odróżnić melodię smutną od wesołej w danym utworze muzycznym. 🙂

To jest melodia smutna. Pokazujemy paluszkiem na obrazek, który przedstawia smutną buźkę. Posłuchajcie do końca i spróbujcie zapamiętać.

To jest melodia wesoła. Pokazujemy paluszkiem na obrazek, który przedstawia wesołą buźkę. Posłuchajcie do końca i spróbujcie zapamiętać.

3. Świetnie, zapoznaliście się już z obiema melodiami, teraz waszym zadaniem będzie wskazać palcem, która buźka charakteryzuje dany utwór. Dokładnie się zastanówcie, posłuchajcie do końca i wskażcie palcem na odpowiedni obrazek.

Niektóre utwory mogą zawierać obydwie melodie. 🙂

Smutna buźka by P1NX on SoundCloud - Hear the world's sounds
Uśmiech – tak niewiele, a jednak tak dużo… – 5krokowdozdrowia.pl
znak zapytania – Wikisłownik, wolny słownik wielojęzyczny

Uśmiech – tak niewiele, a jednak tak dużo… – 5krokowdozdrowia.pl
Smutna buźka by P1NX on SoundCloud - Hear the world's sounds
znak zapytania – Wikisłownik, wolny słownik wielojęzyczny

Uśmiech – tak niewiele, a jednak tak dużo… – 5krokowdozdrowia.pl
znak zapytania – Wikisłownik, wolny słownik wielojęzyczny
Smutna buźka by P1NX on SoundCloud - Hear the world's sounds

Uśmiech – tak niewiele, a jednak tak dużo… – 5krokowdozdrowia.pl
znak zapytania – Wikisłownik, wolny słownik wielojęzyczny
Smutna buźka by P1NX on SoundCloud - Hear the world's sounds

Życzę miłej zabawy 🙂

Ewelina Niemiec

Udostępnij:

Kategorie