Informatyka – Klasa 1C, 2B, 2A – Scratch. Pozycja losowa.

  1. Załóż konto na stronie https://scratch.mit.edu/

2. Kliknij w górnym lewym rogu Stwórz

3. Stwórz program dla kotka:

  1. W Zdarzenia (żówty kolor) wybierz Kiedy ten duszek kliknięty

2. W Ruch (niebieski kolor) wybierz idź do losowa pozycja

3. W Wygląd (fioletowy) wybierz Powiedz Cześć!

4. Zamiast tekstu Cześć! napisz Złapałeś!

5. Zapisz grę w miejscu

pod nazwą „Złapałeś”

6. Teraz czas sprawdzić jak działa twój program!

Kliknij na Zieloną flagę . W momencie, kiedy klikasz na kota, on odpowiada, że go złapałeś i ucieka na inne miejsce na ekranie.

Miłej zabawy!

Proszę o wysłanie zdjęcia ekranu z wykonanym zadaniem!

Opracowano: Tamila Mukha

Udostępnij:

Tagged:

Comments are closed